25 Ekim 2014 Cumartesi

Hadi bir şeyler karalamaya başlayalım.


Başlığımdan da anlaşıldığı gibi cidden belirli bir konu olmadan yazmaya başlıyorum şuan aklımda girişimcilik ve kalkınma var. Bununda sebebi ülkemizin cari açığının enerji üzerine olmasıdır. Peki bu enerji açığıyla ilgili bizler yani gençler ve kendini genç hissedenler ;) neler yapıyoruz. İstatiksel terimler yazıp okuyanlarımı tabi eğer varsalar sıkmak istemem. Neyse araştırmam sonucu cari açığımızın 8 milyar 322 milyon dolar olurken, yıllıklandırılmış bazda cari işlemler açığı 65 milyar 4 milyon dolar oldu. Bu cümleden bende pek birşey anlamadım sadece şunu düşünüyorum madem bu kadar büyük paraların sebebi enerjiyse enerjiyle ilgili proje yapıp bunu devlet büyüklerine sunmalıyız bu kısımla ilgili çok bilgim yok. Peki ne yapabilirim diye çok düşündüm ve aklıma bazı şeyler geldi bunlarıda paylaşmak istedim. Aklıma ilk gelen kendi kendine enerji üreten trenler bunun içinde sürtünme kuvveti gibi efsane ve sürekli kullandığımız enerji türünü kullanmalıyız bununla ilgili çekik gözlü abilerimin videosunu sizlerle paylaşıp yorumlamanızı bekliyorum bu konuyla ilgili bir daha ki araştırmamda görüşmek üzere kendinize iyi bakın 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder