24 Ekim 2014 Cuma

Merhaba bu benim ilk yazım biraz kendimi tanıtayım belki okumak isteyen birkaç kişiye. Ben fahri KARA 20 yaşındayım sivil savunma ve itfaiyecilik bölümü mezunuyum. Sosyal medya okur yazarlığı eğitmeniyim,doğal yaşam derneği aydın temsilcisiyim ve son olarak aydın-söke gençlik meclisi yönetim kurulundayım. Genelde gönüllülük üzerine çalışmakta olan ama asla kendimi yetişmiş biri olarak görmüyorum bunun sebebi ise sürekli benden genç insanların benden daha başarılı olması. Bu arkadaşları kıskanmıyorum fakat cidden imreniyorum ve onlarla eşit olabilmek için kendimi yetiştiriyorum. Neyse kendimden bahsetmeyi çok sevmem aslında blogumda genelde her şeyden bir avuç bulucaksınız teorik bilimden tartışılan büyük konulara kadar bir dahaki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder